Gyermekcoach képzés – Új


Ha tetszik, oszd meg másokkal is!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

gyermek coach képzés3 illetve 5 modulból álló gyermekcoach képzés indul mindazoknak, akik coachként, szülőként vagy pedagógusként gyermekkel szeretnének foglalkozni professzionális szinten különböző életkorú gyermekek problémájának megoldásában

Gyermekcoach 3 modulos (8 napos – 60 órás) képzés: azok számára összeállított program, akiket a hagyományos gyermekcoaching és annak klasszikus eszköztárai érdekelnek, azzal együtt amit az új tudományterületek (pl.: kvantumfizika) is már felfedeztek, és a coaching folyamatok során alternatív eszközkínálatot nyújtanak.

A+B+C modul.

Gyermekcoach 5 modulos (8 + 5 napos – 60 + 40 órás) képzés: azok számára összeállított program, akik nyitottak a gyermek problémáinak megoldásában a szellemi (spirituális / transzcendentális) szintű megoldásokra is, akiket a kvantumfizikai tudományos megközelítéseken túl a problémák szellemi – lelki megoldásai is érdeklik.

A+B+C+D+E modul.

TÁJÉKOZTATÁS:

Az Újrahangolás® Képzési, Tanácsadói és Módszertani Központ a komplex és átjárható képzési rendszerének kialakításának érdekében modulos (és kreditrendszerű) képzéseket szervez.

Ennek érdekében a modulokat nagybetűkkel jelöljük (A, B, C stb…), továbbá 1-1 képzésünk illetve bizonyos modulok így átjárhatóvá és (szélesebb kőrű érdeklődés végett) nyitottá tudnak válni a laikus érdeklődők számára is.

A bárki által elvégezhető modulokat nyitott modulonként A/Nyitott/ jelöljük. Ezek elvégzése nem kapcsolódik további modulok elvégzéséhe, önálló egységet képeznek.

Vannak zárt modulok, ezek egy képzési folyamathoz kapcsolódnak, és csak akkor lehet felvenni, ha más modulokat már elvégeztek. Pl.: C/Zárt/ – ként jelöljük.

(Figyelem! Azon hallgatók, akik nálunk már elvégezték a  life coach illetve párkapcsolati coach képzésünket, az A/Nyitott/ modult (Felnőtt TA)  illetve a D/Nyitott/ modult  (Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok) már nem kell elvégezniük! Kérjük jelezzétek!)

Az alternatív és a hagyományos pszichológia találkozása…

Gyermekcoach képzés / Szellemi – lelki gyermekcoach képzés

Egy 8 illetve 13 napból álló folyamat Gyermek életvezetési tanácsadóvá váláshoz 3 illetve 5 modulban, melyek egyenként is egységet képeznek.

Gyermekcoach 3 modulos (8 napos – 60 órás) képzés:

A  modul /Nyitott/: Önismeret, Eric Berne: Tranzakcióanalízis /rövidítve TA/ (saját élmény, magas fokú önismeret, tanácsadás egyben)

B  modul /Zárt, feltétele az A modul elvégzése/: Gyermek – önismeret és kommunikáció (hogyan tanítsuk meg a gyermekeket Berne hatékony tranzakcióanalízis modelljeire, annak eredményes és hatékony használatára)

C modul /Zárt, feltétele az A+B modulok elvégzése): Gyermekcoaching (tanácsadási) technikák, módszerek, gyakorlatok

Szellemi – lelki gyermekcoach képzés 5 modulos (8+5 napos – 60+40 órás) képzés:

A + B + C modulok (lásd fent)

D modul /Nyitott/: Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok

E modul /Zárt, feltétele a D modul elvégzése/: Gyermekcoaching technikák szellemi- lelki megoldási módokkal, kombinált módszerek, gyakorlatok

Kiknek szól a tanfolyam?

A gyermekekkel kapcsolatos, társadalmi szintű problémaként megjelenő, életvezetéssel, testi – lelki – szellemi egészséggel kapcsolatos tünetek, problémák, helyzetek megoldásában tevékenyen részt venni kívánók számára indítjuk a gyermekcoach képző foglalkozást.

Azoknak, akik gyermekcoachok szeretnének lenni és a gyermekeknek kívánnak professzionális segítséget nyújtani, vagy szülőként, pedagógusként, egyéb segítőként, nagyszülőként saját gyermeküknek illetve barátaiknak, ismerőseiknek vagy tágabb környezetüknek professzionálisan szeretnének segítséget, támogatást nyújtani.

Olyanokat várunk, akik elkötelezettséget éreznek saját megközelítések átformálása kapcsán segíteni és megoldásokat kínálni gyermekek számára, és / vagy szeretnék ezt a tevékenységet akár főállásban – vállalkozásban végezni.

A foglalkozás a gyermekekkel illetve a szülőkkel végzendő segítő beszélgetési folyamatokhoz nyújt ismereteket, melyet sok esetben pedagógusok, egészségügyben dolgozó gyermekszakosok, illetve egyéb – gyermekekkel foglalkozó – segítői szakmákban tevékenykedők is végeznek.

A tanácsadó beszélgetések során a coach/szülő/segítő tanácsadó segíti, támogatja a hozzá forduló szülőket, gyermekeket, a megoldást keresőket, a változásra kész embereket.

A tanfolyam nem jogosít fel pszichológiai, pszichoterápiai, terápiás, illetve gyógyítói tevékenység végzésére, de gyermekcoaching tevékenységre igen.

Speciális tanfolyam, de mitől?

A modulok speciális tartalmától, melyekből bizonyos modulok önállóan is elvégezhetők, anélkül, hogy a teljes coach képzést nem szeretné a jelentkező elvégezni.

Gyermekcoach 3 modulos (8 napos – 60 órás) képzés:

A modul /Nyitott/: Önismeret, Eric Berne: Tranzakcióanalízis /rövidítve TA/ (saját élmény, magas fokú önismeret, tanácsadás egyben)

Azoknak is ajánljuk, akik a teljes tanfolyamot nem kívánják elvégezni, ugyanakkor magukat hatékonyan, gyors módszerrel szeretnék megismerni, illetve formálni, életüket helyes mederbe terelni..

A tranzakcióanalízis, mint komplex módszer modelleken keresztül nagyon frappánsan mutatja meg bárki számára, hogy honnan erednek a problémái (múlt), mi a jelen állapot (azaz mi a „diagnózis”, hol tart a változási folyamatában), valamint hogy mit és hogyan kell változtatni ahhoz, hogy az átalakulás megtörténjen (jövőmunka)..

A módszert folyamatosan alkalmazzuk a segítői folyamatokban, az ügyfelek legnagyobb örömére és megelégedésére. Így végre ők is megértik, hogyan működtek eddig, és miért pont úgy. Megtanulják hogyan lehet pár hónap alatt teljesen más működésmódra áttérni, ami elvezeti őket az örömhöz, a boldogsághoz, a nyugalomhoz, a bőséghez.

Általában egy-egy ügyféltalálkozáskor 1-2 modellt veszünk át, és nagyon gyors változás tapasztalható az egyéni, a párkapcsolati és gyermeknevelési területeken is, csak hogy a legfontosabbakat emeljük ki.

Ha szakemberként azt kérdeznék tőlem, hogy mi az, amit szerintem minden embernek el kellene sajátítani a pszichológiából, azt mondanám, hogy ez a pár napos ismeret. Használható az élet minden területén, ha valaki kompetens cselekvőként szeretné életét kézbe venni, és nem csak sodortatni akarja magát az élet zavaros vizén.

Sajnos ez az ismeret nem annyira közismert és elterjedt, mint lennie kellene.

Témák / modellek (szakkifejezésekkel – mivel az angol szakszavak jó része sokkal átfogóbb, mint a magyar differenciáltabb szóhasználat):

  • Sorskönyv és sorskönyvi folyamatok – Milyen hatásokra, milyen szülői programokat felvéve rakja össze a gyermek a földi életútját, és hogyan alkot ebből forgatókönyvet? Mit tegyünk, ha rájövünk, hogy vannak területek, amikor ez a sorskönyv nem jó, hibás, tévútra vezet, nem ezt szeretnénk élni? Mi van, ha egyes területeken a szülői mintákat éljük? Hogyan változtassunk rajta? (A kurzuson ezt átvizsgáljuk, és a változtatás irányát illetve a lépcsőket akár már ott meg is határozhatod.)
  • Én-állapotok – Hogyan és milyen érzés-, és gondolati világban létezem illetve élek, viselkedek? Miért pont úgy, és mi ennek a (sajnálatos) következménye életterületeimre, kapcsolataimra? Hogyan változtassak, hogy környezetemmel (párommal, családommal, szüleimmel, gyermekemmel, még ha az kamasz is) harmonikusan kijöjjek?
  • Tranzakciók – Milyen kommunikációs helyzeteket alkalmazok? Honnan gyökereznek ezek? Milyen eredményre vezetnek? Honnan származnak a veszekedések, egyet nem értések? Mikor van béke? Boldog vagyok-e attól és abban, amit működtetek? Ha nem, miként változtassak? (Ha döntöttél a változás mellett, akár a tanfolyamon helyben meg is csinálhatjuk).
  • Életpozíciók – Jól vagy-e a bőrödben – minden tekintetben? Ha nem, látni fogod miért nem. A modell bemutatja, hogy kikkel veszed körül magadat, ha bizonyos helyzetben és állapotban vagy. Ha nem komfortos, boldogító és nem egészséges ez számodra, a lelkednek nem okoz ez örömöt, akkor akár a tanfolyamon is hozhatsz egy döntést, hogy mit szeretnél helyette elérni. A módszer pedig megmutatja, mire és hogyan fókuszálj. Az eredmény: garantáltan el fogsz jutni oda, hogy a pozitív változást el is érd, akár pár hét alatt.
  • Stroke-ok, mint elismerés (angol szakszó, fordítása nem lehetséges, de tartalma annál inkább lényeges) – Kaptál-e eleget, vagy megsérültél? Hogyan bántak ezzel a szüleid? Ha valamiben hiányod van, akkor az történik, hogy környezetedtől, párodtól ezt fogod „követelni”, ugyanakkor ha adja, nem tudod befogadni. Tudod-e, hogy vajon miért nem? A párkapcsolati problémák egy része itt is gyökerezik. Akarod-e korrigálni? A modell megmutatja, hogyan lehet. Ez a modell továbbá összefügg önértékeléseddel, önbizalmaddal, amely oly sok ember életében (nagyon) alacsony és sérült.
  • Játszmák – Minden játszma vége „dráma”, sírás, haragvás, a szereplők sérülnek benne. Mégis miért csinálja az ember, ha magának és másnak fájdalmat okoz vele? Hogyan lehet kijönni belőle? A másiknak sem jó! Milyen berögzült szerepek vannak, amelyeket ilyenkor cipel az ember? Ha van benned ilyen szerep, a kurzuson leteheted. Megtanulod, hogy hogyan mászhatsz ki egy játszmából, ha már elkezdődött, de még inkább azt, hogyan hagyd el életedből a sérülések gyűjtését.
  • Gátló parancsok – 12 ilyen parancs van, óriási jelentőségű ennek ismerete felnőtt létünkben, és a gyerekeinknél. Mit okoz, ha ezek közül akár egyet is megkaptál szüleidtől? Általában 5-7 darabot cipelünk, ezért megy nehezen az élet!!! Hogyan adjuk át gyermekeinknek? Hogyan csináljuk, hogy ne adjuk tovább? Természetesen megtanulod ezek feloldását is.
  • Szülőtől kapott előírások – Ezek alapján „kormányozod életedet”, és adsz „gázt” életed folyamatának, ugyanakkor van néhány felesleges előírás, amely (1.) vagy komoly energiát vesz el tőled, (2.) és / vagy megakadályoz abban, hogy egyenes úton saját tervezett / vállalt célod felé haladj. Amikor megszületünk, egy meghatározott mennyiségű életenergiát kapunk. Ezt fordíthatjuk magunkra, de odaadhatjuk persze másnak is. (Érdemes ugyanakkor tudni, hogy más is kapott pont elég energiát az életéhez, de élhet úgy is, hogy folyamatosan a másokét halássza el.) Fontos ismeret ez, hogy ne más életét éld vagy valósítsd meg, és hogy ne csak döcögve adj energiát a dolgaidnak. Szülőtől jövő programok ezek, melyeket megváltoztathatsz.
  • Időstrukturálás – Felgyorsult az idő, vajon jól használom-e fel, vagy elfecsérlem? 6 féle időminőségben mehet el az idő. Vajon miért tartózkodok bizonyos időminőségben többet? Van-e ennek haszna számomra, vagy elfecsérelt időminőségek ezek? Van-e bennem hárítás bizonyos időminőségben, és hogyan jelentkezhet ez életemben? Ennek megértése vezet ahhoz, hogy jól gazdálkodjunk ÉLETÜNKKEL. Hogyan hasznosíthatom sokkal jobban az időmet? Miért folyik ki időnként a kezemből? Ha nem felel meg a kapott „diagnózis” magadról, a kurzuson elindulhat a változás.
  • Szerződések magammal, másokkal, az élettel… – A szerződések minket segítő eszközök életünk vezetésében. Segít saját magunk menedzselésében, életünk irányításában, kapcsolatainkban. A szerződésekkel képesek vagyunk arra is, hogy meghúzzuk az egészséges határainkat is (lelki életünkhöz ez elengedhetetlen): eddig te bejöhetsz, ide csak az, aki…, oda az sem. Védelmet jelent életünk folyamataiban. A jól működő kapcsolatok feltétele ennek tudatos ismerete: van szóbeli, írásbeli, de elsősorban a tudás erről az eszközről az, ami segíti életünk sikeres menedzselését.
  • Konfliktuskezelés – 5 jellemző konfliktuskezelési mód van, amely árulkodik arról is, hogy a személy harmonikusan működteti-e belső dinamikáját vagy sem. Érdemes megismerni, hogyan oldjuk meg a problémáinkat, továbbá ha a konfliktusok kezelésében diszharmóniát érzékelünk, vagy a konfliktusainkat nem tudjuk jól megoldani. Kulcsot kap ahhoz, miként lehet a megoldási módot eredményessé tenni.

Módszertan: tesztek, kérdőívek, elmélet, gyakorlat

Jelentkezés űrlapon, vagy: Várnai Myrtillnél e-mailen illetve a 06-20-369-75-96 telefonszámon.

B modul /Zárt, feltétele az A modul elvégzése/: Gyermek – önismeret és kommunikáció (hogyan tanítsuk meg a gyermekeket Berne hatékony tranzakcióanalízis modelljeire, annak eredményes és hatékony használatára)

A modul célja annak megismerése, hogy az A modulban elsajátított modellek hogyan adaptálhatók illetve taníthatók meg a különféle korosztályoknak, hogy az számukra a felnőttekkel (és gyermekekkel) való kommunikáció során stresszmentes, hatékony, eredményes (meg)értést és eligazodást nyújtson világunk és a felnőttek működéséről, kommunikációjukról, kapcsolataik tükrében.

A gyermek TA segíti a gyermekeket eligazodni saját eddigi életükben, a körülöttük lévő felnőtt és gyermekvilágban, segíti a felnőttek és gyermekek közti hatékony kommunikációt, együttműködést.

Cél, hogy a gyermekek – korosztályuknak megfelelő szinten – integratív és kompetens egésszé váljanak, ezt meg is éljék, élvezzék a létet, saját működésüket, illetve a másokkal való (személyes) kommunikációt, együttműködést. Átfogó cél, hogy a gyermekek boldog, kreatív, asszertív, intuitív, egészséges, a társas kapcsolatokban működni tudó, kerek egész emberré váljanak, élvezzék az életet, akárhány évesek is.

Témák / modellek – a fenti felnőtt TA nyomán. (A szakkifejezésekkel – mivel az angol szakszavak jó része sokkal átfogóbb, mint a magyar differenciáltabb szóhasználat):

A modul során módszert adunk arra, hogy a már megkapott / megszerzett sérüléseket hogyan lehet korrigálni a gyermekeknél.

  • Én-állapotok, tranzakciók – cél, hogy legyen a gyermek örömteli felszabadult ugyanakkor együttműködő, jelen lévő oly módon, hogy az ő önálló léte megmaradjon, ne csorbuljon.
  • Életpozíciók – a gyermek önmagára vonatkozó elfogadására valamint egymás elfogadására való nevelés, együttműködés kialakítása.
  • Stroke-ok, mint elismerés (angol szakszó, fordítása nem lehetséges, de tartalma annál inkább lényeges). FIGYELEM! Önértékelés, önbizalomhiány melegágya ennek rossz kezelése a gyermekeknél!
  • Sorskönyv – életterv kialakítása. A koncepció alapján már a fogantatáskor elindul az életterv megírása, viszont a jelentős folyamatokat 17 éves korra nagyjából fixáljuk. Fontossággal bír annak ismerete, hogy mi íródott már be a gyermeknél, és ez alapján mit kell módosítani, korrigálni nála.
  • Gátló parancsok – 12 ilyen parancs van, a gyermek a szülőktől kapja, óriási jelentőségű ennek ismerete gyermekkorban. Hogyan lehet  felismerni ezt, hogyan lehet korrigálni a gyermeknek saját magának, illetve a szülőknek, pedagógusoknak és a coachoknak?
  • Szülőtől kapott előírások – Gyermekkori felismerés, hogyan tudnak a gyermekek maguk is változtatni ezen.
  • Időstrukturálás – Tartalmas időtöltések értése és kialakítása gyermekeknél.
  • Szerződések másokkal, továbbá a napi rutinok kialakítása – következetesség a gyermeknevelésben, melyben a gyermek is partner.
  • Konfliktuskezelések gyermekkorban, helyes irányba terelés.

Módszertan: tesztek, kérdőívek, elmélet, gyakorlat

Jelentkezés űrlapon, vagy: Várnai Myrtillnél e-mailen, esetleg a 06-20-369-75-96 telefonszámon.

C modul /Zárt, feltétele az A+B modulok elvégzése): Gyermekcoaching (tanácsadási) technikák, módszerek, gyakorlatok

Harmincéves tapasztalattal és sok- sok tanulmánnyal magunk  mögött azt tanítjuk meg, hogy a gyermekekkel folytatott segítői beszélgetés folyamata hogyan tud a legcélirányosabb lenni, bármilyen életterületen.

Jelszavunk az, hogy hatékonyan haladjunk a gyermek problémáinak megoldásában, fókuszáljunk a gyakorlati megoldásokra, hogy a kívánt változás mihamarabb megtörténjen. Minek is dagonyázzunk, amikor probléma esetén mind a szülőnek, mind a gyermeknek a változásokra mielőbb szükségük van.

Ezen technikai modul után képes lesz a képzésre jelentkező coaching, illetve tanácsadói munkára.

A modul tartalmazza a coaching illetve segítői beszélgetéshez szükséges gyakorlati gyermeklélektani folyamatokat. Bárhol végzett már segítői képzést, tanfolyamot a képzésre jelentkező, garantáljuk, hogy még jobban alkalmassá válik az egyén a gyermekek folyamatait, a szülő-gyermek kommun

ikációt modellek segítségével (is) átlátni, módosítani. Fő cél, hogy a gyermekcoaching folyamata során a gyermekekkel kapcsolatos probléma oldódjon, a gyermekkori devianciák, magatartási és egyéb problémák megoldódjanak. Hatékony módszertani ajánlásokat lehessen nyújtani mind a fiatalnak, mint a gyermekeknek, mind a szülőknek.

A modulban többek között elsajátíthatóak a megfelelő kérdezési és rajzos, vizualizációs technikák, a szimbólumokkal való dolgozás, a vezetett vizualizáció – imagináció – meditáció, az NLP, a fókuszmódszer, a gyakorlati gestalt – pszichodráma – monodráma módszer – sok-sok gyakorlással.

Témák:

  • Ki az ügyfél a gyermekcoaching során? Kivel kötünk szerződést?
  • A szerződéskötés módszertana.
  • Első találkozás – első beszélgetés (célja, tartalma, keretei). Kivel / kikkel és hogyan.
  • Elvárások a tanácsadóval/tanácsadással szemben. Tanácsadó és a szülők valamint a tanácsadó és a gyermekügyfél viszonya.
  • A tanácsadó /segítő identitása.
  • A folyamat tartalma, kerete.
  • Mik az együttműködést akadályozó tényezők tanácsadói/segítői folyamatban és hogyan kerülhetők el ezek?
  • Tanácsadói/segítői önismeret: milyen erősségekre van szüksége egy gyermektanácsadónak/segítőnek? Én hol vagyok ebben? Hogyan tudja magát alakítani a segítő gyorsan, praktikusan?
  • Tanácsadási / segítői alapelvek – a tanácsadó és az ügyfél biztonsága, mint alapkövetelmény.
  • Tanácsadási / segítői módszerek, eszköztár
    • vizualizáció – imagináció –vezetett meditációs technika (elmélet + bemutatás + gyakorlat)
    • coaching folyamatok szimbólumokkal (elmélet + bemutatás + gyakorlat)
    • fókuszmódszer (elmélet + bemutatás + gyakorlat)
    • relaxációs technikák (elmélet + bemutatás + gyakorlat)
    • javasolt NLP-s gyakorlatok a coachingban (elmélet + bemutatás + gyakorlat)

Módszerek: elmélet, gyakorlat

A képzés vizsgával és oklevéllel, bizonyítvánnyal zárul.

Jelentkezés űrlapon, vagy: Várnai Myrtillnél e-mailen, esetleg a 06-20-369-75-96 telefonszámon.

Szellemi – lelki gyermekcoach képzés 5 modulos (8+5 napos – 60+40 órás) képzés:

A+ B + C modulok (lásd fent) továbbá D + E modulok

D modul /Nyitott/: Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok

Azon munkahipotézisre épít, hogy az ember multidimenzionális lény, azaz testből, lélekből és szellemből áll.

A jelenkori modern pszichológiának nagy hiánya és egyben problémája is (ezért is éli válságkorát, hiszen sok-sok esetben sem válaszokat, sem módszereket nem tud adni a megoldások keresőinek) – írom ezt klinikai szakpszichológusként, tanácsadóként és trénerként, vállalati szférákban is dolgozó szervezetfejlesztőként, – hogy csak jelen fizikai életünket veszi figyelembe (azaz a megfogantatástól a halálig tart az élet), és sem az igazi múltját, sem a jövőjét (transzcendencia) még csak meg sem említi.

Gyermekcoachként (de egyéb coachként is), szülőként (magánemberként), pedagógusként, segítőként az arra nyitott szakembernek, felnőttnek ugyanakkor ÓRIÁSI lehetőséget jelent a lelki – szellemi ismeretek ALKALMAZÁSA.

Ha a lelki – szellemi megoldások lehetőségét nem vesszük figyelembe, azzal sajnos egy olyan helyzetet teremt(het)ünk, hogy sok kérdésre nemcsak hogy nem kapunk válaszokat, de MEGOLDÁST SEM.

Mert ha negligáljuk a lelki – szellemi aspektusokat, akkor az a folyamat megy végbe, hogy a teljes egyéni életútból – sorskerekéből – mondjuk kiragadunk egy forgásnyit, és igyekszünk azt úgy „tálalni”, hogy megszületésünkkor nem volt semmi, halálunk után szintén semmi nem lesz, de adjunk választ olyan dolgokra, amik az egyén meg nem magyarázható és nem, vagy nehezen kezelhető problémáit orvosolja, továbbá igyekezzünk értelmes válaszokat adni a drogosok látomásaira, shubjaira, a tömeges alvásproblémákra, továbbá hatékony kezeléseket adni például a bulémiásoknak, anorexiásoknak, skizofréniás, illetve személyiségzavarba vezető deviáns, problémás, öngyilkosságba menekülő, vagy éppen önmagukat kereső fiataljainak.

Természetesen nem csak ez a megoldások útja, de 

Dr. Edith Fiore kutatásait és tapasztalatait, továbbá a kvantumfizika kutatásait is figyelembe véve sokkal hatékonyabb megközelítések is lehetségesek a pszichológiában, a professzionális segítésekben.  Olyan hatékony illetve gyorsabb megoldási módokat nyújt(hat)nak, melyeket kár lenne kihagyni mind a GYERMEKNEVELÉSBEN, mind a GYERMEKPROBLÉMÁK MEGOLDÁSÁBAN.

Sok kisgyermek érzékel dolgokat, fél, retteg, ezekhez szükséges lenne minél értőbb módon viszonyulni, mind a coach / segítő szakembernek, mind az arra nyitott szülőknek, és hatékony MEGOLDÁSOKAT találni a gyermek ilyen irányú nehézségeire is.

A teljes modul abban is segítséget nyújt a gyermekcoachoknak, szakembereknek, szülőknek, hogy egyéb saját illetve a család más jellegű problémáit, testvérek közötti illetve beilleszkedési zavaros problémákat szellemi szinten is tudjanak könnyebben kezelni, ezzel egy komplexebb eszköztárral tudjanak dolgozni a folyamatok során. A résztvevők olyan témákban is komplex ismeretet kaphatnak, melyek lelki – szellemi szinten választ adnak azon kérdésekre, hogy mitől betegszünk meg, mitől betegszenek meg a gyermekek, mitől mennek tönkre a felnőttek párkapcsolatai, vagy mitől jönnek komoly anyagi veszteségek, és hogyan lehet ezeknek elébe menni a gyermekek vonatkozásában szülőként, felnőttként, illetve a coachként pedig hogyan lehet alternatív módszerrel bizonyos folyamatokat segíteni.

Ezt a modult azoknak is ajánljuk, akik szeretnének tágabb perspektívából rálátni az életre, és / vagy szeretnének azon ügyfeleiknek segíteni, akik ezen kérdésekre nyitottak, és a megoldásokat – többek között – innen is szeretnék meríteni.

Nagyon kevés azon segítők száma, akikkel erről hatékonyan lehet beszélni.

Szükség van ezen témákban is jártas coachokra, tanácsadókra.

Témák:

  • Teremtés, eredetünk, jövőnk
  • Mi értelme az életnek, merre tartunk?
  • Honnan tudható az, hogy tiszta az egyén kapcsolódása és tiszta az energetikája?
  • Mit okoz a nem megfelelő kapcsolódás és a problémás testmező? Hogyan jelentkezik ez (testi betegségekben, viselkedésbeli zavarokkal)?
  • Mitől nem működnek az életfeladatok – energia szintű magyarázatok, hibás programok? Elementálok, entitások stb.
  • Életünket, kapcsolatainkat, működéseinket befolyásoló energiák, ezek csoportosítása, kezelése.
  • Gátló programok kivételének gyors technikája.
  • Megoldások – módszerek a fenti problematikákra – végre hatékonyan – tanácsadóként (azaz nem gyógyítóként!)
  • Területek, amelyek az elsajátított módszerekkel javíthatók: egyéni elakadások (életvezetési tanácsadás), gyermeknevelés, párkapcsolati tanácsadás, munkahelyi és anyagi gondok, egészség.

Módszertan: elmélet, gyakorlat

Jelentkezés űrlapon, vagy: Várnai Myrtillnél e-mailen, esetleg a 06-20-369-75-96 telefonszámon.

E modul /Zárt, feltétele a D modul elvégzése/: Gyermekcoaching technikák szellemi – lelki megoldási módokkal, kombinált módszerek, gyakorlatok

A modul során olyan gyakorlati módszerek, eszközök elsajátítása történik meg, amelyek szellemi – lelki szinten, személyre szabottan tudnak segíteni az elakadásokban, attól függően, hogy az ügyféllel a matériában, vagy lelki – szellemi síkokban is lehet dolgozni.

Tapasztalatunk alapján, ha az ügyfél inkább az anyagi világban van, de a coach ugyanakkor háttérmunkában alkalmazni tudja a szellemi – lelki szintek eszköztárának egy részét is, hatékonyabb és gyorsabb változásokkal tudja segíteni ügyfeleit. Viszont ha direktben tud dolgokat kivitelezni, akkor a gyermekproblémák megoldásának hatékonysága a többszörösére tud növekedni, legyen az szellemi – lelki változásokban jártas gyermekcoach vagy szülő vagy pedagógus.

A modulban olyan alternatív technikák alkalmazása sajátítható el, melyek nemcsak a tudati – viselkedési szinten, hanem a lelki – szellemi – tudatalatti szinten is hatnak oly módon, hogy  – bár arról az ügyfél világszemléletétől függően vagy beszélünk, vagy sem, ennek ellenére a szellem és lélek strukturális szintjein is létrejön a változás. Ezen esetekben a materiában nem vagy nehezen megoldható problémák is orvoslásra kerül(het)nek.

Az alternatív gyermekcoach képzésen elsajátítható lesz

  • az Újrahangolás® egyes elemei gyermekekre formázva;
  • u.n.: „párhuzamos alternatív módszerek” (azaz a gyermek alkot, játszik, a coach ugyanakkor – miközben annak alkotásában, játékában részt vesz –, párhuzamosan szellemi – lelki struktúrákat is korrigál);
  • a szellemi – lelki gyermecoach képes lesz a gyermekek paranormális észleléseit értelmezni, kezelni;
  • a szülőkkel együtt hatékony megoldásokkal segíteni a gyermek félelmeit, devianciáit, magatartásproblémáit, viselkedészavarait, személyiségmegakadásait, szorongásait;
  • megismerhető lesz a Bach virágterápiás szemlélet és annak módszere, mint ajánlható folyamatsegítő alkalmazás
  • sokféle egyéb alternatív technika, amelyek végre hatékonyan alkalmazhatók a GYERMEKNEVELÉSben. Új módszerek, újrafogalmazások, technikák, pszichológiai és alternatív tapasztalatok alapján coachoknak és szülőknek egyaránt:
    • Hallottál olyan szülőtől gyerekéről mesélni, aki nem ismeri a dackorszakot, a hisztit, a kiskamasz és a klasszikus nagykamasz kort saját megtapasztalásában?
    • Akinél a tizenhét éves kamasz fiú is puszival válik el szüleitől a sulitól és szinte nap mint nap elmondja, hogy szeretlek anya, apa?
    • Hallottál olyan szülőtől a gyermek képességeiről beszélni, hogy a ronda írásból (mozgásterápia és képességfejlesztő foglalkozások nélkül is) gyöngybetűs írás lett – fiú létére?
    • … ahol a drog nem téma
    • … ahol a gyermeket nem kell félteni a bulizástól
    • … ahol a kamasz képes a határait betartani, megtartani
    • … ahol a gyermek képes jó döntéseket hozni (hiszen akkor fogják őt megkínálni droggal, cigivel, alkohollal, amikor te nem vagy ott, és neki kell tudni úgy döntenie, hogy NEM)
    • Tudod-e, hogy hogyan lehet olyanná formálni gyermekedet, aki felelős tanulásért, dolgaiért, jövőjéért, jelenlegi környezetéért?
    • Ha szülőként fontos a gyermek iskolai teljesítménye, tudod-e, hogyan segíthetsz gyermeked képességeit magasabb szintre hozni, hogy azok a tanulási eredményekben is megjelenjenek és közben gyereked sokkal könnyebben, örömtelibben tanuljon? (Nem képességfejlesztő foglalkozásokról és szakkörökről hallasz majd itt, nem is közös képességfejlesztési módszerekről…)
    • Ha gondolkodsz felelősségteljes coachként illetve szülőként, akkor átgondoltad-e, hogy a legtöbb esetben A GYERMEKEKNEK NINCS JÓ MODELLJÜK SEM? Hogyan lehet ezt alternatív módszerekkel orvosolni?
    • A módszerek alkalmazásával a szülői eszköztárat óriásira lehet növelni a gyermeknevelésében – olyan, mintha eddig egy fióknyi eszköztárad lett volna, most egy gardróbszekrényire fogsz ráismerni, és a határtalan lehetőségre.

Megértést adunk, hogy mitől és hogyan lehet más módszerekkel is dolgozni, mindezeket tudományosan is igazolható alapkutatásokra építve, melyek ugyan még nincsenek elterjedve, ugyanakkor a jövő megoldását fogják jelenteni. Miért kínlódjon a szülő a gyermekkel, és miért kínlódjon maga a gyermek, ha ez nem szükséges? (Ha a módszereket valaki elsajátítja, az maga is fog változni, könnyen – könnyedén). Az új technikákat gyakorlati, szakmai tapasztalatok is igazolják.

  • A képzés során megtanulható lesz, hogyan lehet jó és kiegyensúlyozott szülő- gyermek kapcsolatot kialakítani;
  • megoldásokat adunk  akár évek, évtizedek megoldatlan problémáira (gyermekeknél és a szülő számára is);
  • értést adunk, mi a módszere a jó és helyes értékrend tényleges megvalósításának gyermekeknél (nem csak álom); egyben megtanulható, hogyan kivitelezhető mindez;
  • ha kibillentek otthon a dolgok, megtanulható a dolgok helyére illesztésének alapjai;
  • a szülő hozzájut a beteljesüléshez, amit az örömteli gyermekvárás során elképzelt magának, s hozzájut egyben az öröm, béke megvalósulásához a gyermek, és a család életében, vonatkozásában. Megélheti azt, hogy öröm szülőnek lenni (nem kínlódás, kötelesség, aggódás, kétség). Vagyis jól érzi magát a gyermeknevelésben.

A komplett cél az, hogy a coach / szülő/ pedagógus/ segítő szakember átfogó ismereteivel és eszköztárával bátran, könnyedén tudjon sokféle módszer között választani, az ügyfele egyéni sajátosságát és problémáját nézve.

A képzés vizsgával és komplex oklevéllel, bizonyítvánnyal zárul. Egyrészt az A+B+C modulok elvégzésével általános gyermekcoach tanusítványt kap a résztvevő, továbbá a D és E modulok sikeres teljesítésével lelki – szellemi gyermekcoach tanustíványt is.

Jelentkezés űrlapon, vagy: Várnai Myrtillnél e-mailen, esetleg a 06-20-369-75-96 telefonszámon.

2019-ben induló gyermekcoach képzéseink (a nyári árak bevezető árak, az őszi – téli képzési áraink kb 30%-al emelkednek)

Állítsd össze a képzésedet a megfelelő időpontjaid alapján! Modulokból álló rugalmas képzés!

Gyermekcoach 3 modulos (8 napos – 60 órás) képzés: azok

számára összeállított program, akiket a hagyományos gyermekcoaching és annak klasszikus eszköztárai érdekelnek, azzal együtt, amit az új tudományterületek (pl.: kvantumfizika) is már felfedezett, és a coching folyamatok során alternatív eszközkínálatot nyújtanak.

A+B+C modul.

Gyermekcoach 5 modulos (8 + 5 napos – 60 + 40 órás) képzés: azok számára összeállított program, akik nyitottak a gyermek problémáinak megoldásában a szellemi (spirituális / transzcendentális) szintű megoldásokra is, akiket a kvantumfizikai tudományos megközelítéseken túl a problémák szellemi – lelki megoldásai is érdeklik.

A+B+C+D+E modul.

Időpontok:

A  modul /Nyitott/: Önismeret, Eric Berne: Tranzakcióanalízis /rövidítve TA/ (saját élmény, magas fokú önismeret, tanácsadás egyben)

November 4-5-6 (hétfő 9.00-16.00 (hétfő 9.00-16.00, kedd 9.00-16.00, szrda 9.00-13.30)

VAGY

November 16-17 (szombat 10.00-18.00, vasárnap 9.00-17.00)

B  modul /Zárt, feltétele az A modul elvégzése/: Gyermek – önismeret és kommunikáció (hogyan tanítsuk meg a gyermekeket Berne hatékony tranzakcióanalízis modelljeire, annak eredményes és hatékony használatára)

November 6-7-8 (szerda 14.00-18.00, csütörtök 9.00-16.00, péntek 9.00-13.30)

VAGY

November 23-24 (szombat 10.00-18.00, vasárnap 9.00-17.00)

C modul /Zárt, feltétele az A+B modulok elvégzése): Gyermekcoaching (tanácsadási) technikák, módszerek, gyakorlatok

November 11-12-13 (hétfő 9.00-16.00, kedd 9.00-16.00, szerda 9.00-13.00)

VAGY

November 30 – December 1 (szombat 10.00-18.00, vasárnap 9.00-17.00) (Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok)

D modul /Nyitott/: Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok

November 13-14-15 (szerda 14.00-18.00, csütörtök 9.00-16.00, péntek 9.00-13.30) (Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok)

VAGY

December 7-8 (szombat 10.00-18.00, vasárnap 8.00-17.00) (Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok)

E modul /Feltétele a D modul elvégzése/: Gyermekcoaching technikák szellemi- lelki megoldási módokkal, kombinált módszerek, gyakorlatok 

November 19-20-21 (kedd 9.00-16.00, szerda 9.00-16.00, csütörtök 9.00-14.00)

VAGY

December 14-15 (szombat 10.00-18.00, vasárnap 9.00-17.00) (Szellemi – spirituális – lelki életvezetés és gyakorlatok)

Rugalmas képzés, ha valamelyik modul időpontja nem megfelelő, van lehetőség későbbi időpontokban folytatni illetve befejezni a képzést. A tanfolyamok folyamatosan indulnak.

Állítsd össze naptáradat, hogy mely időpontokban jók neked a képzések!

Ha valamelyik időpont nem megfelelő, a későbbiekben pótolhatod. Az A és D és E modulok például nem követik egymást, tehát az is lehetséges, hogy előbb a D modult, majd az E modult, majd az A modult végzed el, utána a maradékot.

Árak:

„A” modul: 69.000 Ft

„B” modul: 89.000 Ft

„C” modul: 91.000 Ft

„D” modul: 69.000 Ft

„E” modul: 91.000 Ft

Az „A” modul képzés végén minden résztvevő oklevelet kap.

A 3 napos képzés utána a résztvevő Gyermekcoach tanusítványt kapnak (bizonyítvány + oklevél).

A „ D” és „E” kiegészítő modulok után a hallgató Szellemi – lelki / integratív / Gyermekcoach tanusítványt kap (bizonyítvány + oklevél).

Jelentkezés űrlapon, vagy: Várnai Myrtillnél e-mailen, illetve a 06-20-369-75-96 telefonszámon.

Ki vezeti?

Várnai Myrtill –felnőtt és gyermek szakpszichológus, alternatív pszichológus, Szellemi – lelki life coach tanár, az Egységtanos Lélek- és Szellemgyógyászat összeállítója, alternatív lélekgyógyász, tanácsadó, tréner, szervezetfejlesztő (közgazdász), csoportterapeuta.

 

 

 

 

Dallos Tamásné – pedagógus, life coach, szellemi – lelki – integratív gyermekcoach tanár.

 

 

 


Horváth Evelin
– Oktatásszervezés.
Telefon: +36 (20) 340 6519
E-mail: evelin@ujrahangolas.hu

 

 

Helyszín: 1013 Budapest (I. kerület), Attila u. 17.

Helyfoglalás:

15.000 Ft befizetésével, amely összeg nem visszatéríthető, de másra átruházható ugyanerre a képzésre. Kérjük utalással vagy postai csekkes befizetéssel rendezni.

Számlaszám: 65700103-10124835-00000000, B3 Takarékszövetkezet, Morea Team Kft.

Az utalás során a „közlemény” rovatba kérjük feltüntetni az alábbiakat: a jelentkező(k) neve, a tanfolyam(ok) neve (rövidítve is megfelelő).

Jelentkezési határidő:

A jelentkezés folyamatos, azonban a korlátozott férőhelyek miatt a részvételi szándékot a beérkezések sorrendjében igazoljuk vissza. A helyet biztosítani a helyfoglalási díj beérkezése után tudjuk, ezért javasoljuk, hogy lehetőség szerint a legrövidebb időn belül kerüljön befizetésre a helyfoglalás összege.

Amennyiben a képzés indítását megelőző 1-2 hétben látta meg a hirdetést, és szeretne még jelentkezni, kérem érdeklődjön e-mailben vagy telefonon, hogy tudunk-e még helyet biztosítani a képzésre.

Jelentkezés:

Választott időpont:
A modul: November 04-05-06A modul: November 16-17B modul: November 06-07-08B modul: November 23-24C modul: November 11-12-13C modul: November 30 – December 1D modul: November 13-14-15D modul: December 7-8E modul: November 19-20-21.E modul: December 14-15

Ha tetszik, oszd meg másokkal is!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
-->